Λοιπόν, μπορούμε να παίξουμε με τον προγραμματισμό και χωρίς τον Colby, μέσω διαδικτύου, με τη βοήθεια του μη κερδοσκοπικού οργανισμού Code.org.
Για την πρώτη σας επαφή με τον γραμμικό προγραμματισμό, συνδεθείτε στο INTERNET και μεταβείτε στο Μάθημα 2 με το Angry Bird, ακολουθώντας τις οδηγίες.
Επιλέξτε το σενάριο με το αγαπημένο μας Angry Bird, τον Red, και ξεκινάμε!
Πρέπει ο Red να φτάσει το γουρούνι. Γι'αυτό κουμπώστε μια πρώτη ενέργεια (κίνηση) :
Μπράβο !
Κουμπώστε από κάτω άλλη μία ενέργεια:
Πατήστε το κίτρινο κουμπί "Εκτέλεση" και δείτε πώς θα κινηθεί ο Red !
Αν σας άρεσε, προχωρήστε σε επόμενα παιχνίδια προγραμματισμού, πατώντας "συνέχεια" στον διάλογο, που θα εμφανιστεί...